Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivan_dice Покажи съобщение
    да ама ..... днес ми остана време да разглобя конзолата под волана и о ЧУДО .... нямам буксата за темпомата .... сега до колкото разбирам от прочетеното в темата ще трябва да окабелявам по колата за да направя инсталацията. Лошото е че няма да може да ми показва на таблото кога е включен темпомата.
    Разрови кабелния сноп и виж да не е бандажирана буксата в него.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      За индикацията нищо не би трябвало да правиш. Тя би трябвало да си съществува на таблото и да се задейства по CAN шината от боди-компютъра.
      По-интересното е дали имаш контактите на педалите.
      имам "стоп машинки" и на двата педала - спирачката и съединител .....

      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Разрови кабелния сноп и виж да не е бандажирана буксата в него.
      Няма как да е бандажирана буксата в снопа понеже дебелината му отговаря на изходните кабели на края му и не се вижда да има букса.

      Comment


      • Първоначално публикувано от ivan_dice Покажи съобщение
        имам "стоп машинки" и на двата педала - спирачката и съединител .....



        Няма как да е бандажирана буксата в снопа понеже дебелината му отговаря на изходните кабели на края му и не се вижда да има букса.
        Все пак огледай внимателно и други колеги са оставали изненадани от това, къде е навряна. Другият вариант е да тръгнеш обратно по инсталацията от ЕКУ-то.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • Провери на ECU - то дали са опроводени пинове: 53,55,56 и 57.

          Ако са опроводени, твърде вероятно буксата за ръчката съществува някъде. Ако не са опроводени, следва да се опроводят за да се подкара CC.


          Ето и схемата на свързване на ръчката:



          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Ок колеги.
            Утре сутрин се заемам да видя дали пинове 53,55,56 и 57 на ЕКУ са окабелени и ако са .... разглобяване и издирване на буксата на темпомата.

            (утре ще пиша какъв е резултата)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ivan_dice Покажи съобщение
              Ок колеги.
              Утре сутрин се заемам да видя дали пинове 53,55,56 и 57 на ЕКУ са окабелени и ако са .... разглобяване и издирване на буксата на темпомата.

              (утре ще пиша какъв е резултата)
              И да видиш, че са опроводени, това не означава, че няма да теглиш нови кабели.
              Скромният ми опит показва, че понякога пускането на нови кабели отнема доста по-малко време отколкото търсенето на старите.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Ами за всеки случай ще си взема апаратчето да направя някоя снимка .... пък дано снимките да помогнат .... че не съм много в час (то си личи)...

                Comment


                • за сега няма развитие ... цял ден вали .... отвратително време !!!

                  Comment


                  • Я да използвам и аз темата в новата Алфа има темпомат може ли някой да ми обясни как се пуска.
                    Алфа 166 2.4 JTD

                    Comment


                    • Вдигаш скорост на извънградско.Завърташ врътката и светва индикатор че си пуснал темпомата.След което не натискаш никакви педали.Регулираш скоростта за по-голяма или по-малка отново с врътката.Ако натиснеш един от трите педала ако си с три де темпомата спира.Ако натиснеш копчето му,по време на автопилот поддържа скоростта на която си бил преди изключването му.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • При мен педала на газта не изключва автопилота
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          При мен педала на газта не изключва автопилота
                          При всички трябва да е така. Изключват го само спирачката и съединителя. Газта, като я отпуснеш, например след изпреварване, темпомата трябва да задържи колата в режима преди ускорението.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • При някои системи се изключва при по-дълго боравене с педала на газта.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • Здравейте колеги .... днес имах малко време и успях да направя няколко снимки на буксата комп-а и машинките на педалите.

                              Направи ми впечатление че след разкачането на комп-а (за да го снимам) при запалване ми изписва Грешка на борд-а = motor control engine failure. (разкачах при свален акумулатор, но още не съм си купил ЕЛМ кабел за да видя каква грешка е записал)
                              днес ми пристигна ръчката
                              та на въпроса как да процедирам от тук нататък .... до колкото разбрах от темата ......
                              утре трябва да видя дали пинове от 53-57 на букса М10-А са опроводени .... и евентуално след това да търся букса D1-D (която нямам никаква идея къде се намира при Алфа 147) .... и да видя дали от нея продължава кабели от пинове 10,11,12,13 и 14 някъде навътре...... поправете ме ако греша ....
                              .... и ако продължават значи съществува букса H7 някъде около волана .... която трябва да намеря!!!!
                              Attached Files
                              Last edited by ivan_dice; d.m.y г., 22:38.

                              Comment


                              • Би трябвало въпросните пинове да са обозначените:



                                При теб няма междинна букса D1.

                                Виж електрическата схема в по-горен пост.

                                От ECU - то (M10) връзките от въпросните пинове отиват директно на ръчката (H7) без да минават през междинни букси. А буксата за ръчката трябва да изглежда така:



                                PS:

                                Не съм сигурен дали горната скица е на конектора на кабела или на самото ECU.
                                В случай, че е на ECU - то, жълтите точки от снимката не са верни и трябва да са на съседния (горния ред). Тъй че гледай означенията (номерата на пиновете) по самите букси.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:12.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X